धर्मस्य
ब्राह्मणो मूलमग्रं राजन्य उच्यते ।
तस्मात्समागमे
तेषामेनो विख्याप्य शुध्यति ॥ ८४ ॥
dharmasya
braahmano muulamagram raajanya ucyate |
tasmaatsamaagame
teshaameno vikhyaapya shudhyati || 84 ||
Gesetzes
Wurzel heißt der Brahmane, seine Spitze der Krieger. Darum wird,
wer in der
Versammlung vor ihnen sich ausspricht, geläutert.
ब्राह्मणः
संभवेनैव देवानामपि दैवतम् ।
प्रमाणं
चैव लोकस्य ब्रह्मात्रैव हि कारणम् ॥ ८५ ॥
braahmanah sambhavenaiva
devaanaamapi daivatam |
pramaanam
caiva lokasya brahmaatraiva hi kaaranam || 85 ||
Durch seine
Entstehung schon ist der Brahmane auch für die Götter göttlich.
Für die
Menschen ist er das Maß, und der Grund dafür ist der Veda.
तेषां
वेदविदो ब्रूयुस्त्रयो ऽप्येनःसु निष्कृतिम् ।
सा
तेषां पावनाय स्यात्पवित्रं विदुषां हि वाक् ॥ ८६ ॥
teshaam vedavido
bruuyustrayo *pyenahsu nishkrtim |
saa teshaam
paavanaaya syaatpavitram vidushaam hi vaak || 86 ||
Wenn von jenen
Vedakundigen nur drei ihnen die Absolution erteilen,
dient das zu
ihrer Läuterung, ist doch der Weisen Wort das reinigende Feuer.
अतो
ऽन्यतममास्थाय विधिं विप्रः समाहितः ।
ब्रह्महत्याकृतं
पापं व्यपोहत्यात्मवत्तया ॥ ८७ ॥
ato *nyatamamaasthaaya
vidhim viprah samaahitah |
brahmahatyaakrtam
paapam vyapohatyaatmavattayaa || 87 ||
Wenn ein
Brahmane eine dieser Regeln konzentriert befolgt, heilt er durch seine
Selbstbeherrschung die mit dem Brahmanenmord begangene Sünde aus.
No comments:
Post a Comment