षण्णामेषां
तु पूर्वेषां कर्मणां प्रेत्य चेह च ।
श्रेयस्करतरं
ज्ञेयं सर्वदा कर्म वैदिकम् ॥ ८६ ॥
shannaameshaam tu
puurveshaam karmanaam pretya ceha ca |
shreyaskarataram
jneyam sarvadaa karma vaidikam || 86 ||
Unter diesen sechs
bereits erwähnten Taten ist bekanntlich die vedische Strategie
immer besser, um hier wie im Jenseits höchstes
Glück zu finden.
वैदिके
कर्मयोगे तु सर्वाण्येतान्यशेषतः ।
अन्तर्भवन्ति
क्रमशस्तस्मिंस्तस्मिन्क्रियाविधौ ॥ ८७ ॥
vaidike karmayoge tu
sarvaanyetaanyasheshatah |
antarbhavanti
kramashastasmimstasminkriyaavidhau || 87 ||
Im Umsetzen der
vedischen Strategie sind sie alle der Reihe nach
mit der jeweiligen
Verfahrenstechnik restlos enthalten.
सुखाभ्युदयिकं
चैव नैःश्रेयसिकमेव च ।
प्रवृत्तं
च निवृत्तं च द्विविधं कर्म वैदिकम् ॥ ८८ ॥
sukhaabhyudayikam caiva
naihshreyasikameva ca |
pravrttam ca nivrttam
ca dvividham karma vaidikam || 88 ||
Glück mehrendes
Fortschreiten aber auch in die Seligkeit führender Rückzug
sind beides vedische
Strategie.
इह वामुत्र
वा काम्यं प्रवृत्तं कर्म कीर्यते ।
निष्कामं ज्ञानपूर्वं
तु निवृत्तमुपदिश्यते ॥ ८९ ॥
iha vaamutra vaa
kaamyam pravrttam karma kiiryate |
nishkaamam
jnaanapuurvam tu nivrttamupadishyate || 89 ||
Auf im Diesseits oder
im Jenseits Gewünschtes gerichtete Tat preisen wir als Fortschritt, als Rückzug bezeichnen wir die wunschlos nach
vorherigem Verständnis vollbrachte Tat.
No comments:
Post a Comment