Thursday, July 26, 2018

Shringara 35 - 37: alternativloser Liebreiz von bleibendem Wert


असाराः सन्त्वेते विरतिविरसा वाथ विषया
जुगुप्स्यन्तां यद्वा तनु सकलदोषास्पदमिति ।
तथाऽप्येतद्भूमौ न हि परहितात्पुण्यमधिकं
न चास्मिन् संसारे कुवलयदृशो रम्यमपरम्  ॥ ३५ ॥
asaaraah santvete virativirasaa vaatha vishayaa
jugupsyantaam yadvaa tanu sakaladoshaaspadamiti |
tathaa*pyetadbhuumau na hi parahitaatpunyamadhikam
na caasmin samsaare kuvalayadrsho ramyamaparam  || 35 ||

Wie deprimierend können diese wertlosen, faden Sinnobjekte sein,
oder der dünne Leib der Verachteten als Ort aller Fäulnis!
So ist auf Erden auch nichts besser als das Verdienst nach eines anderen Heil,
und in diesem Leben nichts schöner als der Liebreiz derer mit Augen wie der blaue Nachtlotus.

मात्सर्यमुत्सार्य विचार्य कार्यम्
आर्याः समर्यादमिदं वदन्तु ।
सेव्या नितम्बाः किमु भूधराणां
उत स्मरस्मेरविलासिनीनाम् ॥ ३६ ॥
maatsaryamutsaarya vicaarya kaaryam
aaryaah samaryaadamidam vadantu |
sevyaa nitambaah kimu bhuudharaanaam
uta smarasmeravilaasiniinaam || 36 ||

Aller Vorlieben sich entledigend sollen Edelleute
diese eine Sache genau überlegen und sagen:
Verschwendet man sich an das Kurvenwunder der Bergwelt
oder einer lustig scherzenden Damenwelt? 

संसारे स्वप्नसारे परिणतितरले द्वे गति पण्डितानां
तत्त्वज्ञानामृतौघप्लवललितधियां यातु कालः कथंचित् ।
नोचेन्मुग्धाङ्गनानां स्तनजघनघनाभोगसम्भोगिनीनां
स्थूलोपस्थस्थलीषु स्थगितकरतलस्पर्शलीलोद्यमानाम् ॥ ३७ ॥
samsaare svapnasaare parinatitarale dve gati panditaanaam
tattvajnaanaamrtaughaplavalalitadhiyaam yaatu kaalah kathamcit |
nocenmugdhaanganaanaam stanajaghanaghanaabhogasambhoginiinaam
sthuulopasthasthaliishu sthagitakaratalasparshaliilodyamaanaam || 37 ||

In dieser Traumwelt schillernder Neigungen haben weise Männer zwei Wege:
Ihr bißchen Zeit läuft ab als einer jener Denker, die in Lebenswasserfluten der Welterkenntnis herumplanschen,

oder aber als einer jener Genießer des Aufpralls draller Hüften und Brüste betörender Schönheiten, die sich unter ihre festen Venushügel umschließenden, kraulenden Handflächen aufbäumen.


No comments:

Post a Comment