अनार्यायां
समुत्पन्नो ब्राह्मणात्तु यदृच्छया ।
ब्राह्मण्यामप्यनर्यात्तु
श्रेयस्त्वं क्वेति चेद्भवेत् ॥ १०.६६ ॥
anaaryaayaam samutpanno
braahmanaattu yadrcchayaa |
braahmanyaamapyanaryaattu
shreyastvam kveti cedbhavet || 10.66 ||
Wenn es heißt,
wer höher sei, ein aus Versehen von einem Brahmanen mit einer Nichtarierin, oder
von einem Nichtarier mit einer Brahmanin Gezeugter,
जातो
नार्यामनार्यायामार्यादार्यो भवेद्गुणैः ॥
जातो
*प्यनार्यादार्यायामनर्य इति निश्चयः ॥ १०.६७ ॥
jaato naaryaamanaaryaayaamaaryaadaaryo
bhavedgunaih ||
jaato
*pyanaaryaadaaryaayaamanarya iti nishcayah || 10.67 ||
dann lautet
die Entscheidung: Ein von einer nichtarischen Frau mit einem Arier Gezeugter
wird seines Erbgutes wegen Arier, während ein von einer Arierin mit einem Arier
Gezeugter Nichtarier bleibt.
तावुभावप्यसंस्कार्याविति
धर्मो व्यवस्थितः ।
वैगुण्याज्जन्मनः
पूर्व उत्तरः प्रतिलोमतः ॥ १०.६८ ॥
taavubhaavapyasamskaaryaaviti
dharmo vyavasthitah |
vaigunyaajjanmanah
puurva uttarah pratilomatah || 10.68 ||
Beide aber
dürfen nicht initiiert werden. So steht es im Gesetz. Der erste nicht seiner
nachrangigen Geburt wegen, der andere nicht, weil seine Geburt der Kastenordnung gegen den Strich geht.
सुबीजं
चैव सुक्षेत्रे जातं संपद्यते यथा ।
तथार्याज्जात
आर्यायां सर्वं संस्कारमर्हति ॥ १०.६९ ॥
subiijam caiva sukshetre jaatam sampadyate yathaa |
tathaaryaajjaata aaryaayaam sarvam samskaaramarhati || 10.69 ||
So wie gute
Saat auf gutem Acker prächtig gedeiht, verdient ein von einem Arier
mit einer
Arierin Gezeugter die ganze Einweihung.
No comments:
Post a Comment